کاربر مهمان خوش آمدید

مقاله قرارداد همکاری با آزمایشگاه معتبر و مرجع نوبل اصفهان

قرارداد همکاری با آزمایشگاه معتبر و مرجع نوبل اصفهان

صفحه مقاله

به اطلاع همکاران گرامی می‌رساند انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان اصفهان با آزمایشگاه معتبر و مرجع نوبل اصفهان جهت انجام تست های پی سی ار  و سایر تست های آزمایشگاهی قرارداد همکاری منعقد نموده است. بدیهیست این تسهیلات شامل حال عزیزانی خواهد بود که حق عضویت سال جاری خود را تسویه و در ابتدای سال آتی نیز با پرداخت حق عضویت سالانه به طور پیوسته در لیست اعضاء انجمن قرار گیرند. (مراجعه با کارت عضویت معتبر انجمن صورت میپذیرد).

در خصوص چگونگی مراجعه به آزمایشگاه و استفاده از تسهیلات مذکور با رابط انجمن، سرکار خانم توکلی با شماره ۰۹۱۳۳۲۵۰۸۹۶ در واتس اپ تماس حاصل فرمایید .

_ تاریخ‌ اعتبار قرارداد مذکور تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ می‌باشد.

 

همچنین بندهای مندرج در قرارداد به شرح زیر است :

۱- انجام‌ تمام‌ آزمایشات دوره‌ای به استثناء تست (IGG_IGM) با بیست درصد و تست PCR با ده درصد تخفیف جهت راهنمایان و خانواده درجه یک. (طبق فهرست راهنمایان موجود در سیستم آزمایشگاه) که قطعاً لیست با ورود اعضاء جدید با هماهنگی توسط رابط انجمن به روزرسانی می شود.

۲- توجه داشته باشید تمامی تست ها به استثناء تست IGG-IGM مشمول تخفیف مذکور هستند.

۳- مبلغ قرارداد به صورت نقدی از مراجعین دریافت خواهد شد .

اعضاء جدید لطفاً پیش از مراجعه مراتب را به روابط عمومی انجمن و رابط آزمایشگاه اطلاع دهید تا جهت به روز رسانی و کنترل مجدد لیست اقدام نمایند. فهرست موجود در سیستم آزمایشگاه هم‌اکنون ۱۵۰ نفر است .

 

تاریخ اطلاعیه: 28/12/1400

منبع